Умови гарантії

Шановний покупець!

Ви придбали прилад виробництва італійської фірми Indesit Company S.p.A.

Виріб відповідає міжнародним стандартам та технічним регламентам, встановленим чинним законодавством, та сертифіковано на відповідність вимогам безпеки.
Ці умови гарантії діють на території України. При виявленні протягом гарантійного періоду несправностей споживач має право висунути вимоги, встановлені чинним законодавством про захист прав споживачів.

  1. Виробник встановлює на виріб гарантійний строк 1 рік від дати продажу та термін служби 7 років від дати виробництва. Порядок обчислення цих строків проводиться відповідно до ЦК України й ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів». Дата продажу не повинна перевищувати строк зберігання виробу.
    Строк зберігання виробу становить 2 роки від дати виробництва.

Дату виробництва можна визначити з серійного номера:
(S/NXXXXXXXXX*XXXXXXXXXXX):
1-а цифра – рік виробництва,

2-а та 3-я цифри – місяць виробництва,

4-а та 5-а цифри – число місяця.

  1. Задоволення вимог споживача поширюється на вироби, не пов’язаних зі здійсненням підприємницької та промислової діяльності. У випадку промислового користування, використання виробу в офісах, у підприємницьких цілях, на підприємствах сфери обслуговування, місцях загального користування, громадського харчування, охорони здоров’я, освіти й т.п., виробником встановлюється гарантійний термін - 3 (три) місяці, а термін служби виробу - 1 (один) рік.
  2. При купівлі і установці виробу простежте, щоб гарантійний документ був правильно заповнений, не мав виправлень і в ньому були зазначені:
    – дата продажу, підпис продавця, печатка торговельної організації;
    – модель та серійний номер виробу;
    – дата установки, назва та печатка фірми-установника.
  3. Зберігайте гарантійний документ, товарний та касовий чек на куплений виріб та квитанцію на послуги щодо його установки (доставки), доробки водних та електричних внутрішньоквартирних комунікацій, а також будь-які інші документи, що відносяться до гарантійного або іншого технічного обслуговування виробу.
  4. Після закінчення гарантійного строку Вам рекомендується не рідше одного разу у 3 (три) роки звертатися до авторизованого сервісного центру для перевірки якості Вашого виробу. Діагностика оплачується власником за прейскурантом авторизованого сервісного центру.
  5. При виявленні недоліків у виробі в період гарантійного терміну, організація, що здійснює ремонт (авторизований сервісний центр), приступає до їхнього усунення в найкоротший термін без необґрунтованих затримок. Гарантійний термін на замінені в гарантійний період комплектуючі вироби і складові частини минає при закінченні гарантійного строку на виріб у цілому.
  6. У разі потреби діагностики і ремонту виробу в приміщенні організації, що здійснює ремонт (авторизований сервісний центр), транспортування виробу здійснюється відповідно до закону про «Захист прав споживачів». У разі виклику спеціаліста для перевірки якості виробу, у результаті якого виявилася відсутність недоліку або було виявлено, що недоліки виникли внаслідок порушення правил транспортування, установки, експлуатації виробу, дій третіх осіб або обставин непереборної сили, діагностика виробу та транспортні витрати оплачуються споживачем за прейскурантом авторизованого сервісного центру. У разі відсутності споживача дома на момент приходу спеціаліста авторизованого сервісного центра до призначеного часу, при повторному виклику стягується плата за виїзд спеціаліста за прейскурантом авторизованого сервісного центру.
  7. Будь-які претензії по якості виробу розглядаються тільки після перевірки якості виробу представником авторизованного сервісного центру.
  8. Виробник звільняється від відповідальності за недоліки виробу, що були виявлені в період гарантійного строку, у разі їх виникнення після передачі виробу споживачеві внаслідок порушення споживачем правил використання, транспортування або зберігання виробу, зокрема при виявленні у виробі сторонніх предметів, тварин, гризунів, комах або слідів їх життєдіяльності, дій третіх осіб або непереборної сили, а також при нестабільності роботи параметрів електричної мережі, газових та водних комунікацій.
    • У разі використання виробу не за призначенням гарантія виробника не надається.
    • Виробник не несе відповідальності у випадку недотримання правил установки виробу або залучення до установки технічно складних приладів сторонніх осіб, що не мають авторизації.
    • При підключенні виробу не користуйтеся подовжувачами, трійниками і перехідниками.
    • Якщо виріб не використовується – перекривайте кран подачі води/газу та відключайте виріб від електромережі.
    • Ремонт виробу повинен здійснюватися тільки авторизованими сервісними центрами (організаціями). При виявленні неавторизованого втручання гарантійні зобов’язання виробника припиняються.
    • Виріб повинен утримуватись в чистоті.
    • Гарантія виробника не поширюється на механічні ушкодження, що виникли в результаті транспортування або експлуатації виробу.
    • Гарантія виробника не поширюється на вироби з вилученими або зіпсованими табличками, що містять ідентифікаційний та серійний номер виробу.
    • Гарантія виробника не поширюється на косметичні дефекти, що не впливають на справну роботу виробу, а також на витратні матеріали, такі як світлювальні лампи, фільтри і т.п. (зокрема на переміщувані вручну пластикові й скляні деталі).
  9. Виробник не несе жодної відповідальності за будь-який можливий збиток, завданий споживачеві, фізичним/юридичним особам у випадку недотримання споживачем вимог Виробника, зазначених у даному гарантійному документі та інструкції з експлуатації.

Установка та підключення

  1. Ми наполегливо рекомендуємо довірити установку та підключення виробу спеціалістам авторизованих сервісних центрів. Для цього Вам необхідно звернутися до інформаційого центру компанії за тел. 0-800-30-20-30 або до регіонального авторизованого сервісного центру за телефонами, зазначеними у гарантійному документі.
  2. Установка та підключення кондиціонерів має здійснюватись лише авторизованим сервісним центром, в іншому випадку відповідальність та гарантійні зобов'язання лягають на організацію установника. Необхідну інформацію щодо авторизованих сервісних центрів можна отримати за номером інформаційної лінії компанії, який зазначений в гарантійному документі.
  3. У разі звернення до інших організацій або до фізичних осіб, що мають відповідні ліцензії і сертифікати, вимагайте занесення даних (фірма, № ліцензії, ПІБ майстра установника) до гарантійного документу (графа «Інформація про установку виробу»).
  4. Оплата робіт з установки та підключення виробу, а також монтажу та демонтажу виробу під час ремонту, відбувається за прейскурантом авторизованого сервісного центру (установника).Оплата робіт з установки та підключення виробу, а також монтажу та демонтажу виробу під час ремонту, відбувається за прейскурантом авторизованого сервісного центру (установника).
    Умови оплати робіт з установки і підключення регулюються чиним законодавством. Виробник не несе жодної відповідальності за будь-який збиток, завданий споживачеві, фізичним або юридичним особами внаслідок установки та підключення, що не відповідають вимогам, зазначеним в інструкції з експлуатації.
  5. У випадку порушення вимог Виробника з установки і підключення відповідальність за заподіяний збиток несе особа, що проводила цю роботу.

Що робити при виникненні несправності

  1. Знеструмити виріб, перекрити подачу газу, води.
  2. Прочитати інструкцію з експлуатації (розділ «Усунення несправностей»).
  3. Подзвонити до інформаційного центру компанії за телефоном, зазначеним в гарантійному документі.
  4. При заміні комплектуючих виробів/складових частин вимагайте їх пред’явлення перед установкою.
  5. Після проведення ремонту майстер повинен оформити наряд на виконання робіт, одна з копій якого залишається у Вас, і заповнити графу «Інформація про ремонти» у гарантійному документі.

Виробник

ІНДЕЗІТ КОМПАНІ СПА

Італія, 60044, Фабріано, Віале Арестіді Мерлоні, 47

IndesitCompanys.p.a.,

vialeA. Merloni, 47, 60044, Fabriano (AN), Italia

 

Імпортер: ТОВ «Індезіт Україна»

Україна, 01001, м. Київ,

пров. Музейний, 4

Інформаційна лінія компанії в Україні
0 800 30 20 30

Дзвінки по Україні зі стаціонарних телефонів безкоштовні
Пн. – Пт. з 9:00 до 18:00,

Сб. з 9:30 до 14:00, крім вихідних та державних свят

Запасні частини та аксесуари
Київ +38 (044) 384-22-81
Одеса +38 (048) 232-00-05

Львів +38 (032) 240-78-45

Офіційні сайти компанії:
www.indesit.ua
www.hotpoint.com.ua

 

Moldova
«Aco-Service-Electron», Chisinau, BanulescuBodoni, 45, ph. +373(22)224035
«ROLLING INTERNATIONAL» SRL», Chisinau, Feredeului 4/6, ph. +373(22)870540, faх. +373(22)870535
«Vlanatex», Chisinau, str. Izmail,88/1, ph. +373(22)545474
«Сервис плюс», Тирасполь, ул. 25 Октября, 69, тел. + 373(533)94444,тел/факс + 373(533)90243

Азербайджан
«Гидромашсервис», Баку, пос. Баладжары, ул. М. Асланова, 5057/68,тел. (99412)4471794, (99412)4471784
«Импульс», Баку, ул. Кулиева, 57, тел. (99412)4951209

Армения
«Зигзаг Электроникс», Ереван, ул. Чаренца, 25, тел. (8852) 55-60-10

Грузия
«July», Тбилиси, ул. Белиашвили, 8, тел. (99532) 2 51-76-62

«Техносервис», Тбилиси, ул. Важа-Пшавела30А, тел. (99532) 2312000

«Техносервис», Кутаиси, ул. Иракли Абашидзе 10, тел. (995331) 312000

«Techknowledge», Тбилиси, ул. Нуцубидзе ул. N2, тел. (99532) 2 19 45 45

E-mail- Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Адреса для кореспонденції
Україна, Молдова, Грузія, Азербайджан, Арменія
Київ, 02002, А/С 331
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Список авторизованих сервісних центрів може змінюватись. Оновлену інформацію по авторизованим сервісним центрам у Вашому місті можна отримати за телефоном:
0 800 30 20 30